Pagina's

Pagina's

donderdag 2 november 2023

Craft Rocket Challenges - #109 Wintertime (no Christmas)

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Wintertime (no Christmas).Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Wintertime (no Christmas).
The DT will choose a Top 3 and there’s a DT favourite. You can join as many times as you want. 
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Ik koos een mooi winters plaatje op mijn kaart. Alle materialen komen uit mijn voorraad.
Ziet er heerlijk uit vind je niet? Zo vind ik de winter prima...voor een paar weken, dan weer op naar het voorjaar!

Wie weet zie ik jou winterse kaartje bij Craft Rocket Challenges.

groetjes,

Ellen

3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke winterse kaart Ellen.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Mooie winterse kaart heb je gemaakt Ellen. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een mooi winters kaartje Ellen!
Groetjes Diny