Pagina's

Pagina's

donderdag 5 oktober 2023

Daisy Chain Challenges - #79 Autumn and/or Halloween

En mijn tweede kaartje vandaag is voor de nieuwe challenge bij Daisy Chain Challenges, die altijd op de 5e van de maand van start gaat. Het thema is: Autumn and/or Halloween.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: Autumn and/or Halloween.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Zoals ik eerder aangaf maak ik nog steeds mijn kaartjes zonder nieuwe materialen te kopen (en dat dus al meer dan 3 jaar!). Maar een krijgertje sla ik natuurlijk niet af. Deze craftable mini slimline kreeg ik van Helen en is echt superleuk om te gebruiken.
Ik maakte er dit herfstkaartje mee en vind 'm erg geslaagd!

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen 

2 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie herfstkaart. Groeten Trijntje

Diny zei

Super leuke herfstkaart heb je gemaakt Ellen!
Groetjes Diny