Pagina's

Pagina's

dinsdag 5 september 2023

Unicorn Challenge - #91 Layer it up

Vandaag kom ik langs met 2 kaartjes.
De eerste is voor de nieuwe challenge van 
Unicorn Challenge op deze eerste dinsdag van de maand. 
Het thema is: Layer it up. Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Layer it up.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Dit vind ik altijd een erg leuke uitdaging, heerlijk laagjes op elkaar verwerken. Ik koos voor een papierblok van DécoTime en de collectable Eline's Birds. Het is altijd een gepriegel maar wat zijn de vogeltjes leuk. De basis is een mal van DDBD en natuurlijk mocht een tekst niet ontbreken. Ik ben er (weer) blij mee.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

Tot zo....

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Trijntje zei

Een hele mooie kaart in deze leuke kleuren. Groeten Trijntje