Pagina's

Pagina's

dinsdag 5 september 2023

Daisy Chain Challenges - #78 Dots annd/or stripes

Mijn tweede kaartje vandaag is voor de nieuwe challenge bij Daisy Chain Challenges, die altijd start op de 5e van de maand. Het thema is: Dots and/or stripes.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: Dots and/or stripes.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Een stencil van DDBD vormt de basis van mijn kaart. Het DP Floral Delight is al wat ouder, maar nog steeds erg leuk om te gebruiken. Ik zette een plaatje uit het blokje Summer Lovin' in the picture. Ik voegde vlindertjes en een tekst toe om het af te maken.

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen: