Pagina's

Pagina's

dinsdag 1 oktober 2024

Unicorn Challenge - #103 Autumn/Halloween

Mijn vakantie zit er weer op, we hebben genoten! We waren via Natuurhuisje.nl in Groesbeek en Horn. Prachtige wandelingen gemaakt en heerlijk gelummeld.

Back to business...

Het is de 1e dinsdag van de maand en  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Autumn/Halloween.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3.
Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Autumn/Halloween.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Ik heb niets met Halloween dus dit kaartje (en de andere kaartjes voor de challenges in oktober) heeft het thema herfst. Bijkomend voordeel: de herfstkleuren zijn prachtig.
Ik gebruikte het DP The Story of Fall van Echo Park. Het wordt nu echt schrapen, ik heb nu alleen nog restjes, maar zo leuk en uitdagend om het helemaal op te gebruiken. 

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Trijntje zei

Hele mooie warme herfstkaart. Leuk plaatje met de pompoenen. Groeten Trijntje