Pagina's

Pagina's

donderdag 5 september 2024

Daisy Chain Challenges - #89 More than one fold

 En daar ben ik nog een keer, want het is ook de 5e van de maand en dus gaan we ook bij Daisy Chain Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: More than one fold. 
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: More than one fold. The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.

Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.
Als basis voor deze creatie gebruikte ik een stencil van DDBD. Het aftekenen en knippen is best even een werkje, maar is zeker de moeite waar. Het DP en het plaatje binnenin komen uit de serie Herbs & Leaves. 
De vlindertjes zijn van Bella Lulu en natuurlijk mag ook een tekst niet ontbreken.
Met plezier aan deze kaart gewerkt...

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

En nu heb ik bijna vakantie, jippie! Ik plaats sowieso alleen aan het begin van de maand kaartjes, dus missen doen jullie mij niet echt, maar toch...tot in oktober!

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

!neke zei

Heel mooi Ellen !!!!
groeten Ineke

Margreet zei

Wat een tof model! Leuk gedaan.
Fijne vakantie!
xxx Margreet

Helen zei

Wat een prachtig kaartje is dit weer enne ps Fijne vakantie xxx