Pagina's

Pagina's

dinsdag 2 april 2024

Unicorn Challenge - #97 Use dies

Het is de 1e dinsdag van de maand en  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Use dies.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Use dies.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Mijn voorraad is nog steeds 'onuitputtelijk', dus het lukt nog om telkens weer een kaartje te maken zonder dat ik iets mis. Ik gebruik weliswaar niet de nieuwste producten, maar daar zit ik echt niet mee.
Naar mijn kaartje...een leuk plaatje in een fraaie maar irri stans (een gedoe om alle restjes papier eruit te krijgen). Het DP is Endless Love van Joy!. Een tekst erop en klaar is mijn kaartje.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart voor de nieuwe challenge Ellen.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Ellen...gr karin

Scraptastisch zei

Een heel toepasselijk plaatje Ellen, wat kan het soms een gefriemel zijn om al die stukjes uit een stansrand te krijgen hè! Je hebt een mooi voorbeeldkaartje voor de challenge! Fijne avond,
xx Gerie

Margreet zei

Ik dacht dat ik hier al een reactie op had gegeven? Misschien in de spam verzeild gerakt?
Superleuke kaart met een gave stans. Het is idd weleens lastig om ze van alle stukjes te ontdoen.
xxx Margreet