Pagina's

Pagina's

donderdag 4 april 2024

Craft Rocket Challenges - # 113 Layer It Up

 
Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Layer It Up (dus lekker veel laagjes. 
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Layer It Up.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Voor dit kaartje combineerde ik een plaatje van het knipvel Birdhouses met het DP Floral Delight, allebei van Marianne Design. Ik hou van laagjes: schuiven en combineren net zolang tot ik tevreden ben. De tekst schreef ik zelf, wel te zien geloof ik :) Nou ja, best een leukerd geworden vind ik.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Margreet zei

Gaaf kaartje met een lief plaatje.
xxx Margreet

Diny zei

Wat een leuke kaart met de schattige afbeelding Ellen!
Groetjes Diny