Pagina's

Pagina's

dinsdag 1 november 2022

Unicorn Challenge - #82 Christmas is coming

Het is de 1e dinsdag van de maand en  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Christmas is coming.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Christmas is coming.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Ik ben nog niet bezig geweest met kerstkaartjes, dus deze challenge komt als geroepen. Alle materialen - DP, plaatje, tekst, sneeuwsterren - komen uit mijn voorraad. Het plaatje plakte ik iets verhoogd op en deed er wat sisaldraadjes achter.
Ook mijn andere DT-kaartjes die je later deze week ziet, hebben het kerstthema, dus ik zit er even helemaal in :)

In december hebben we geen challenge, dus wat betreft Unicorn Challenge zie je me in januari weer terug.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ellen.
Groetjes Elle-Jeanne