Pagina's

Pagina's

donderdag 6 oktober 2022

Craft Rocket Challenges - #97 Autumn and/or Halloween

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Autumn and/or Halloween. Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Autumn and/or Halloween.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Zoals ik bij mijn kaartje van gisteren al aangaf, voor mij geen Halloween. Herfstkaartjes vind ik heerlijk om te maken. Wederom het mooie DP The Story of Fall van Echo Park gebruikt. Het lieve plaatje komt uit het blokje Autumn van Joy!
De tekst is van TLC. Ik hou ervan rond de strooien met blaadjes, dus dat heb ik dan ook gedaan. Best een leuk kaartje toch?

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

1 opmerking:

!neke zei

Heel mooi !!!!
Mooie tekst ook !!!
Groeten Ineke