Pagina's

Pagina's

woensdag 1 juli 2015

AnMaCreatief challenge 46 - Zomer




Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief met dit keer het thema: Zomer.
De afgelopen maand hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.

De prijs voor deze maand zijn deze creatables van Marianne Design: schelpen en anker.


Ik heb geprobeerd mijn kaart een wat vintage-achtige uitstraling te geven. Ik gebruikte hiervoor één van de plaatjes van het knipvel Vintage Beach 1 van Marianne Design. Het DP van Joy! - Vintage Textures - en van Dovecraft - Curiosity Corner - past daar goed bij.
Erg leuk zijn de Kiekeboe-stansen van Crealies. Ga ik zeker vaker toepassen.


Verder heb ik gebruikt:
Parels van ScrapBerry's
Stempelset Every Day/Numbers van Scrapberry's
Stempelset Alphabet van Joy!
Memento Ink - Rich Cocoa
Embossingpoeder Copper van Papermania
Twine van Dovecraft
Watermark stamp pad van VersaMark
Schelpjes uit eigen voorraad

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag  te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Helen zei

Ha die Ellen, wat een geweldig leuk zomers tafereeltje. Gaaf hoe je die peekaboo stansjes hebt gebruikt. Die vintage uitstraling is prima gelukt.
Liefs, Helen xxx

Corrie zei

Hoi Ellen
Wat een mooie zomerse kaart, schattig met de schelpjes, mooi plaatje ook.
Lieve groetjes,Corrie

Marijke zei

Echt een kaartje wat nu bij het tropisch weer past! Leuk detail de schelpjes op de luikjes met tekst eronder!

Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Wat een zomers kaartje, leuk met die 'verborgen' tekst!!!
Creatieve groetjes, Gaby