Pagina's

Pagina's

dinsdag 23 juni 2015

Melkpak





Wat zijn ze leuk de stencils van Dutch Doobadoo. Dit keer het melkpak - Milk Carton - onder handen genomen. Voor de juiste volgorde van vouwen heb ik even gespiekt op You Tube.
Ik heb het pak beplakt met het mooie DP Botanical Notes van First Edition. Dit papier is van zichzelf al zo mooi dat het weinig verfraaiing nodig heeft, dus dat heb ik tot een minimum beperkt.
Voor de beide bloemen gebruikte ik behalve het DP, de mallen Flower XL en Flower Set van Marianne Design en plakte er nog een parelbloem op.
De blaadjes heb ik gestanst uit de set Leaves van Marianne Design. De resin flowers en de pareltjes komen uit de serie Curiosity Corner van Dovecraft.
Voor de afwerking van de gaten bovenin het pak heb ik de stans Versiering Labels & Tags van Crealies gebruikt.
Tenslotte zie je nog een detailfoto van de charm - made with love.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Challenges:
Duymelot - #juni Anything Goes

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een supergaaf melkpakje, Ellen...en dat papier is idd zó mooi dat het bijna zonde is om er veel details overheen te doen!
xxx Margreet

José Wiggers zei

Wat is die mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd op ons Duymelot blog!

groetjes Jose