Pagina's

Pagina's

zondag 5 mei 2024

Daisy Chain Challenges - #85 Boys/Men

Het is de 5e van de maand en dus gaan we bij Daisy Chain Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Boys/Men. 
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: Boys/Men.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Voor de achtergrond van deze kaart gebruikte ik Quick Release Die Paper, bedoeld om tussen papier en stans te plaatsen (wat ik nog nooit heb gedaan), maar ik heb het gebruikt als tissue paper. Nadat ik het op cardstock plakte heb ik de laag ingesmeerd met multi coat. Ik gebruikte verschilende stempels van de set Gentleman (Viva Decor) en zo ontstond een vintage kaart, best goed geslaagd :)

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen 

4 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Mooie mannenkaart Ellen.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

een super gave mannenkaart Ellen......gr karin

Margreet zei

Wat een gave vintage mannenkaart, Ellen!
xxx Margreet

!neke zei

Hele gave mannen kaart !!!!
groeten Ineke