Pagina's

Pagina's

dinsdag 5 maart 2024

Unicorn Challenge - #96 Boys/Men

En daar ben ik met nog een kaartje, want het is ook de 1e dinsdag van de maand, dus  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Boys/Men.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Boys/Men.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Ooit kocht ik bij de Action de set Industrial van Studio Light. Ik was 'm al helemaal vergeten. Natuurlijk perfect te gebruiken voor een mannenkaart. Ik combineerde het met het DP My Guy van Simply Creative en zo was er weer een kaartje geboren.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een gaaf kaartje Ellen...gr karin

Margreet zei

Wat een gave mannelijke vintage kaart!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Heel goed dat er een lampje ging branden Ellen want dit papier is natuurlijk perfect voor een mannenkaart! Is dan ook heel mooi geworden!!!
xx Gerie

!neke zei

Geweldige kaart !!!!
groeten Ineke