Pagina's

Pagina's

dinsdag 7 november 2023

Unicorn Challenge - #93 Christmas en tot volgend jaar!

Het is de 1e dinsdag van de maand en  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Christmas.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3.
Je mag meedoen zo vaak je wilt.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Christmas.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

En met dit kaartje sluit ik het jaar van de DT-kaartjes af. In december doen we ff niets, maar in januari gaan we weer fris en fruitig onze kaartjes showen. 
Ik ga dan verder waar ik gebleven was: kaartjes voor de DT's plaats ik op mijn blog, verder ben ik er niet actief meer, en dat bevalt eigenlijk prima.

Ik wens iedereen alvast een heel gezellige feestmaand en tot volgend jaar!

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Scraptastisch zei

Je kaartje is erg leuk Ellen en heerlijk voor je dat je nu even geen verplichtingen hebt maar even je eigen dingen kunt doen! Jij ook maanden met gezelligheid en tot volgend jaar!
xx Gerie