Pagina's

Pagina's

dinsdag 3 oktober 2023

Unicorn Challenge - #92 Autumn and/or Halloween

Het is de 1e dinsdag van de maand en  dus gaan we bij Unicorn Challenge van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Autumn and/or Halloween.Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Autumn and/or Halloween.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Het mooie aan de herfst zijn de prachtige kleuren en, als het een beetje meezit, nog wat nazomeren. Met Halloween heb ik niets dus het is een herfstkaartje geworden, hoewel het plaatje wel een beetje Halloween is.
Alle materialen komen uit mijn (onuitputtelijke) voorraad, ik kan nog steeds prima zonder nieuwe aankopen.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ellen....echt voor de herfst!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Ik doe nauwelijks met challenges mee maar dit is wel een heel leuk herfst kaartje en daar horen ook pompoenen bij hè Ellen!
Veel plezier van deze challenge.
xx Gerie

Renate zei

Je hebt een super leuke kaart gemaakt. Het past wel bij beide thema's.
Met die nazomer gaat het volgens mij ook wel goed komen, maar gelukkig zijn de nachten wel redelijk koel.

-xies- Renate.