Pagina's

Pagina's

donderdag 6 juli 2023

Craft Rocket Challenges - #105 Christmas in July

 
Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Christmas in July. Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Christmas in July.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Tsja... nu een kerstkaart maken, niet echt iets wat hoog op mijn lijstje staat, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen. De meeste kerstmaterialen zitten verder weg opgeborgen, dus ik deed het met wat ik nog in een laatje op mijn knutselbureau had liggen. Geen poespas en toch een leukerd wat mij betreft.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie ronde kerstkaart gemaakt Ellen. Leuk zo met de kerstman. Groeten Trijntje

Diny zei

wat een prachtige ronde kaart Ellen....zo gaaf gedaan!
Groetjes Diny