Pagina's

Pagina's

donderdag 6 april 2023

Craft Rocket Challenges - #102 - Layer it up

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Layer it up.
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Layer it up.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Altijd leuk om veel laagjes te creëren met een mooi papierblok. Ik gebruikte het (al wat oudere) blok Lavender van Joy!. Wat parels en een tekst en hopla naar mijn voorraad kaartjes :)

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

!neke zei

Heel leuk je kaart !
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Sorry dat het even geleden is Ellen maar kan niet altijd bloggen omdat ik ook nog af en toe kaartjes wil maken naast mijn drukke baan. Jij gaat lekker en heb ze weer allemaal gezien hoor! Het plaatje van de fietsmand met lavendel is heel mooi en wat zal dat lekker ruiken?!
Alvast fijne paasdagen
xx Gerie

baileyrosy.com zei

Lots of lovely lilac layers on this pretty card.

Marie