Pagina's

Pagina's

maandag 5 september 2022

Daisy Chain Challenges - #65 CAS

Het is de 5e van de maand en dus gaan we bij Daisy Chain Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: CAS (Clean and Simple).
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3.
Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: CAS (Clean and Simple).
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Ik maakte dit kaartje al aan het begin van dit jaar en het bleef niet bij één exemplaar maar een hele stapel om voorraad te hebben voor alle verjaardagen.

Ik maakte een cirkel als mal waarop ik een mask van DDDB legde en bewerkte dit met verschillende tinten groen. Her en der met nuvo drops nog wat parels aangebracht. De tekst Happy Birthday en het vogeltje kocht ik ooit in een superleuk winkeltje in Leiden, Pluum. Als je eens in Leiden bent, echt de moeite waard om een bezoekje te brengen.




Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen: