Pagina's

Pagina's

donderdag 4 augustus 2022

Craft Rocket Challenges - #95 Flowers

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Flowers. 
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Flowers
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Wie weet herken je het DP en het type plaatje, ik heb eerder al kaarten laten zien waarbij ik knipvel Spring Garden van Craft & You Design en het DP Muse heb gebruikt. Dit is de volgende in de rij. Ik vind het echt een heel mooie combi.
Ik heb nog genoeg plaatjes en DP liggen, dus het is zeker niet de laatste versie.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart Ellen

Gr Karin

Trijntje zei

Mooie bloemige kaart. Groeten Trijntje