Pagina's

Pagina's

donderdag 5 mei 2022

Daisy Chain Challenges - #61 Use an animal

Vandaag ben ik er met 2 DT-kaartjes. 

Allereerst mijn kaartje voor Daisy Chain Challenges, die altijd op de 5e van de maand van start gaat. Het thema is: Use an animal.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3.
Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: Use an animal.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Ik heb verschillende knipvellen verzameld van Bella Lulu, waaronder eentje met (op)kikkers. Hoog tijd om die weer eens te gebruiken. Zowel de kikker als de tekst komen van het vel. Verder gebruikte ik bijpassend DP uit 3 verschillende blokken.
En als laatste nog een dubbele strik met koord geknoopt en onderin nog wat knoopjes gepakt.
 
En zo heb ik weer een kaartje voor iemand die via de Opkikkerkring een kaartje toegestuurd krijgt. Lijkt het je ook wel wat om je kaarten een mooie bestemming te geven, meld je vooral aan!

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Helen zei

wat is dit een leukerd; daar gaat vast iemand blij van worden bij de Opkikkerkring. Ik zal ook eens op zoek gaan naar die knipvellen.
Helen xxx

Trijntje zei

Leuke vrolijke kaart met de kikker. Erg mooi met de ruitjes. Groeten Trijntje