Pagina's

Pagina's

dinsdag 26 april 2022

Even niet...

 'Even niet'.... en daar bedoel ik mee dat ik even niet aan het bloggen ben.
Wel show ik nog mijn DT-kaartjes aan het begin van de maand, maar reageren op jullie mooie creaties....ik merk dat ik er niet aan toekom en als ik dan tijd heb, komt het er niet van of doe ik liever iets anders.

Jullie weten inmiddels dat ik graag brei, haak, kleur en ook stippen staat nog op mijn to-do-lijstje. Deze hobby's hebben toch echt het kaartjes maken ingehaald.

En als het mooi weer is ben ik toch vooral buiten en zit liever niet achter de pc.

Ik wilde dit toch even laten weten, voor het geval jullie me misten in de reacties op jullie kaartjes. Nu zal dat wel meevallen, maar toch...

Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

geniet van je tijd Ellen en je moet doen waar je lekker zin in hebt.

Gr Karin

Margreet zei

Ik vind/vond het altijd gezellig om je reacties op mijn blog te lezen, maar ik snap het helemaal dat je voor andere dingen kiest. Enjoy!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Ik was ook een maandje even niet op blogger Ellen, maar pak de draad weer een beetje op! Vooral doen wat je wilt doen ennuh met mooi weer ben ik ook buiten hoor! Voel je absoluut niet schuldig en geniet ook van andere leuke dingen!
xx Gerie