Pagina's

Pagina's

dinsdag 7 september 2021

Unicorn Challenge - #69 Add sparkle

Als jullie dit lezen ben ik heerlijk vakantie aan het vieren in Zeeland. Nog een aantal vakantieweken voor de boeg met ook nog een weekje Friesland, heerlijk!

Het is ook de 1e dinsdag van de maand en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij
Unicorn Challenge. Het thema is: Add sparkle.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: Add sparkle.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

De eerste aanzet tot deze kaart deed ik tijdens een workshop bij Noor & Zo, 'eeuwen' geleden. Het DP 'Condoleance' zegt al waar de kaart voor bedoeld is. De bloemenplaatjes komen bij de Action vandaag, dacht ik, net als de tekst.
De sparkles vind je op de vlinder, op de cirkel achter de tekst en op de beide flappen. Ik hoop de kaart voorlopig niet nodig te hebben...
Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

Challenges:
Cute Card Thursday - #692 Anything Goes

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi Ellen


Gr Karin

Helen zei

Heerlijk zeg, geniet van je vakantie.
Stijlvol kaartje (ik denk dat ik deze ook nog ergens heb liggen op de stapel UFO's). xxx Helen

Aartje zei

Prachtig gemaakt Ellen,
groetjes, Aartje