Pagina's

Pagina's

dinsdag 1 juni 2021

Unicorn Challenge - #66 for a baby or child

 

En al weer een maand voorbij! Een nogal natte maand, maar daar lijkt nu eindelijk verandering in te zijn gekomen. Ik word er blij van hoor, mooi weer. 
En de eerste afspraken buiten de deur heb ik ook gemaakt na lange tijd: wandelen, shoppen, terrasjes pakken en vooral ook bijkletsen. Ik heb er zin an!

En nu back to business, want het is de 1e dinsdag van de maand en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij Unicorn Challenge. Het thema is: voor een baby of kind.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is: for a baby or child.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Ik maakte deze kaart voor de jarige tweeling Joris en Marit. Als basis een stencil van DDBD; DP uit verschillende sets gebruikt die toevallig goed bleken te matchen.
Op de voorkant heb ik de tekst HAPPY toegevoegd, gemaakt met een alphabet stencil van DDBD.
Aan de binnenkant zie je een digi van Bugaboo: Ava and Deacon Friends swing, en ik kleurde met markers. De bomen zijn een stans van de Action, de blaadjes zijn van een stempel, volgens mij ook van de Action. De stans Grass edge with daisies is er eentje van CraftEmotions. Ik deed er nog wat extra bloemetjes bij onderaan de stam van de bomen. 
Al met al een vrolijk gekleurd kaartje geworden vind ik.

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 

En vanavond ben ik er ook weer met een DT-kaartje...

Challenges:
Colour Crazy Challenge - week 20
Cute Card Thursday - #688 AG
As You Like It - Favourite colouring medium: markers because of the blending possibilities and their brightness

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een superleuke en vrolijke kaart voor de jarige tweeling. Dit is er een zeer geschikte stempel voor!
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Leuke vrolijke kaart Ellen.
Leuke digi.
Groetjes Elle-jeanne

Squirrel x zei

Thank you so much for joining in with your favourite way to colour for the AYLI challenge. This is a fab creation and we really appreciate you taking the time to enter. Hope to see you again soon. Hugs, Squirrel x

Brenda zei

I'm so sorry to be late, but wanted to thank you for entering your sweet card in our last challenge over at As You Like It. It's just perfect for twins. Hope you'll join us again soon!

Hannapanna zei

This is really lovely. Thanks for sharing with us over at Colour Crazy Challenge.

- Hanna, DT