Pagina's

Pagina's

donderdag 7 januari 2021

Craft Rocket Challenges - #77 For the boys/men

Het is de eerste donderdag van de maand en dat betekent de start van de nieuwe challenge bij Craft Rocket Challenges. Het thema is: for the boys/men. 

Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: For the boys/men.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

De basis van mijn kaart is zwart cardstok met een vel DP uit het blokje Vintage Textures van Joy! Van een volgend vel scheurde ik wat strookjes, zette ik aan met Old Paper en plakte ik op de basis. Ik wilde wat kleur in de texture paste en deed dit door het te mengen met Nuvo drops en zo op een stencil te gebruiken (strepen).
Voor de volgende stencils gebruikte ik twee kleuren Nuvo mousse.
De stempels komen uit de set Gentleman van Viva Decor. Het horloge en de gentleman stempelde ik met bruintinten en zwart en plakte beide op de kaart. Achter de stempels een stukje ribbelkarton.
De andere stempels die ik gebruikte heb ik wat vager afgedrukt en direct op de achtergrond. Met touw maakte ik wat embellishments.
Als laatste spatte ik Mixed Media Ink Spray over de kaart en maakte ik de bruintinten wat waziger door met mijn vinger heel dun witte inkt aan te brengen.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

Challenges:
2 Sisters on the blog - #46 vintage kaart
Cute Card Thursday - #668 Anything Goes
Allsorts Challenge - Week 605, Anything Goes
PIP - #2101
Gem of a challenge - Week 1, Anything Goes

groetjes, Ellen

12 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtige mannenkaart is dit Ellen, heeft echt een vintage uitstraling....

groetjes Rosina

Elle-Jeanne zei

Prachtige mannenkaart Ellen.
Leuk,gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Margreet zei

Helemaal op de vintage toer! Heel mooi gemaakt!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

gaaaaaaaaf en stoer mooie vintage kaart Ellen
Gr Karin

Anoniem zei

Hier houd ik van, heel erg mooi! Ik weet wel een meneer die het kan waarderen :D Check mijn blog maar

x
Diana

Renate zei

het is een super stoere kaart geworden.
Gaaf dat je het in mixed media stijl hebt gedaan.

-xies- Renate.

brenda zei

A really super design. It's lovely to see you at Allsorts this week, many thanks for joining in.

B x

Ellibelle zei

What a great masculine design!
Thanks so much for sharing at Allsorts this week!

kReN zei

Love all the layers! Thanks for joining us at the PIP Challenge this week! kReN@afourthlife. Join me at https://afourthlife.blogspot.com

Caroline zei

Hele gave kaart!
Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Aartje zei

Mooi stoere kaart. Prachtig gemaakt.
Groeten, Aartje

Nicolette zei

Mooie en stoere kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog