Pagina's

Pagina's

maandag 7 december 2020

Happy Holidays

In oktober viel ik in de prijzen bij Cheerful Sketches en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg een leuke digi toegestuurd en de sketch.

De digi Carmikal is van LeAnn's World en kleurde ik in met mijn derwents. Voor de sketch gebruikt ik verder DP van de Action, sterren van QuicKutz (Star Punches), ijssterren van MD en natuurlijk mog ook een tekst niet ontbreken.
En zo vult mijn kerstbox met kaarten zich toch nog flink.

Heb een leuke en gezellige week!

Challenges: 

Kleuren met potloden - winter/kerst

groetjes, Ellen

6 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met een mooie digi.
Leuke sketch.
Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
Groetjes Elle-jeanne

Anoniem zei

Wat een snoepie! Erg leuk!

x
Diana

Margreet zei

Wat leuk dat je GD bij Cheerful bent en wat is je kaart leuk geworden. Mooi gekleurd! Ik heb deze digi nog liggen voor mijn reminderkaartje voor de 21e.
Fijne dag.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

mooi en lief kaartje Ellen
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met de sketch en de mooi ingekleurde digi gemaakt Ellen.
Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige digi leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen