Pagina's

Pagina's

dinsdag 1 oktober 2019

Unicorn Challenge - #47 Pretty in pink

Het is de 1e dinsdag van de maand en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij Unicorn Challenge. Het thema is: Pretty in pink. 
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday  of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn ChallengeThis time the theme is: Pretty in pink.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.

Ik maakte een kaartje voor één van mijn schoonzusjes, die aan een nieuwe baan gaat beginnen. Ik heb het stencil Flower Swirl met verschillende kleuren inkt bewerkt en natuurlijk vooral roze tinten. op één van de bloemen plakte ik dezelfde bloem verhoogd op en gaf ik wat glitters mee. De tekst maakt het kaartje af.
Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge! 


I made this card for one of my sisters in law, who's starting a new job. I used several colours ink on the stencil Flower Swirl. On one of the flowers I lifted the same flower and added some glitter. I finished the card with the sentiment.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Vanavond ben ik terug met nog een kaartje.
This evening I'll be back with another card.

Challenges:
Brown Suger - #293 Anything Goes
Stamping Sensations - Anything Goes with flowers


groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Heel leuk kaartje Ellen, voor je zus.
Mooie kleuren rosé, en met dat glitter een mooi effect.
Groetjes Elle-jeanne

Sarah zei

Prachtig!! Ontzettend mooi x

Helen zei

wat een ontzettend gaaf kaartje xx

Margo zei

Wat een mooi effect !
Groetjes
Margo

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Ellen
Gr Karin

Margreet zei

Wat een mooie achtergrond is dit en die bloem erbovenop is heel gaaf!
xxx Margreet

brenda zei

A very pretty creation in the soft pinks, many thanks for joining in with our 'Flowers' theme at Stamping Sensations challenge.

B x

Tracy zei

Thanks for joining Stamping Sensations with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x