Pagina's

Pagina's

vrijdag 25 januari 2019

Congratulations


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge begint iedere 15e van de maand. Het thema is dit keer: Alles mag. Een makkie dus!
Als je meedoet kun je deze superleuke prijs winnen, dit keer deze leuke stans Toy Frame van Yvonne Creations. 

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Op mijn kaartje zie je de mooie stempel Peacock van Nellie Snellen. Het idee had ik al snel in mijn hoofd, de uitvoering was wat anders. Voor het stempelwerk had ik eerst gedacht alleen met clear embossingpoeder te werken, maar het resultaat vond ik te flets. 
Dus heb ik met de stempelhulp de pauw eerst met Tuxedo Black gestempeld en daarna met watermerk inkt en clear embossingpoeder.
Voor de golfjes maakte ik heel simpel met papier een malletje en bracht daarna de verschillende kleuren inkt aan met een dauber.

Als laatste nog een tekststempel. HIervoor leende ik een stukje tekst van de stempel Background Party van CraftEmotions.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.

Geniet van je dag!

Challenges: 
Love to Scrap - #117 Anything Goes
Ally's Angels - #18 Anything Goes

Papercraft Challenges - #29 Bright Colours
Creative Moments - #161 Anything Goes
Aud Sentiments - #219 Anything Goes + a sentiment



groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat heb je een gave achtergrond gemaakt, Ellen. Wat fijn dat er stempelhulpen zijn! Leuke kaart geworden.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Ellen
Gr Karin

Elaine Stark zei

Lovely and colourful. Elaine

Silke zei

Such a beautiful and colourful card. Many thanks for joining us at Papercraft Challenge.
Hugs, Silke