Pagina's

Pagina's

donderdag 6 september 2018

Craft Rocket Challenges - #52 For the boys/men


Het is de eerste donderdag van de maand en dat betekent de start van de nieuwe challenge bij Craft Rocket Challenges. Het thema is: kaart voor een man of jongen. 
Behalve een random winner en een chosen winner kiest het DT uit de deelnemers ook een top 3en is er een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: for the boys/men.
There will be a random winner and a chosen winner. Also the DT choose  a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.

Het DP Cool Dudes van Joy! gaf mij inspiratie voor deze kaart. De digi is er eentje van Pollycraft. Ik kleurde met derwents. De teksten schreef ik zelf.
Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

The DP Cool Dudes from Joy! gave me the inspiration for this card. The digi is from Pollycraft. I've been colouring with derwents. I wrote the sentiments myself.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Ellen,
Weer heel mooi DT werk, je hebt het er maar druk mee! Het is een hartstikke leuke jongenskaart en wat een mooie handgeschreven teksten!
xx Gerie

Rosina zei

Een schitterend voorbeeldkaartje heb je gemaakt voor deze challenge Ellen

groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

een gave kaart Ellen
Gr Karin

Margreet zei

Je hebt een ontzettend gaaf jongenskaartje gemaakt.
Ik dacht echt dat je een nieuw blogjasje had. Waarschijnlijk altijd alleen maar naar je kaarten gekeken...haha.
xxx Margreet