Pagina's

Pagina's

zondag 1 juli 2018

AnMaCreatief #82 Zomer


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief. De challenge duurt dit keer 2 maanden, juli en augustus en is tegelijkertijd de laatste blogchallenge. Op facebook gaan we nog vrolijk door met de challenges! Op het blog blijven we onze voorbeeldkaarten met materialen uit de shop showen.
Het thema van de laatste blogchallenge is: Zomer.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar: deze mooie stans Seasonal Flowers/Frame van Precious Marieke.

foto van Anne-Marije Poppen.

Voor mijn kaart heb ik weer eens het fototoestel van DDBD tevoorschijn gehaald. Want zomer = vakantie = foto's maken!

De basis tekende ik op en knipte ik uit linnenkarton. Langs de randen bracht ik Rhubarb Stalk aan. 
Voor de volgende laag koos ik voor het zomerse DP Seabreeze van MD. Het toestel kleedde ik verder aan met een deck chair, schelpen, een lief zeepaardje, een chrysanthemum en een vogeltje uit de set Birdhouses and Birds van CraftEmotions.
Onder de bloem nog een raster van Joy! wat met wat fantasie ook doet denken aan een visnet. Op de schelpen wat glossy accents. Op het middelste onderdeel van de camera (geen idee hoe dat heet dus) trok ik een lijntje met Duck Egg Blue van Nuvo.
De verschillende geëmboste delen bewerkte ik met Angel Pink, Love Letter en Toffee Crunch. De tekst 'wat een plaatje' komt uit de (wat oudere, maar o zo leuke) stempelset Project NL van MD en stempelde ik op de stans Cross Stich van Crealies.

En dan komen we bij de 'foto'. Het plaatje is uit het knipvel Seabreeze van MD. Ook hier weer de schelpjes en vogeltjes
De tekst stanste ik twee keer uit verschillende kleuren karton. Her en der nog wat waterdruppels, gemaakt met Morning Dew van Nuvo.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Challenges:
Create and Inspire - #75 Anything Goes
Creative Sketchy Girls - #25 Zomerkaart

Dragonfly Dreams - Summer

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

Crealientje zei

Super leuk zomers kaartje!
Ik blijf deze DDBD mal geweldig vinden om te maken,en te zien.
Mooie zomerse details.
Leuk gedaan Ellen!
Fijne dag, liefs Crealientje.

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart Ellen

Margreet zei

Hartstikke leuk fototoestel heb je gemaakt, Ellen. Een heerlijk zomergevoel straalt het uit.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een mooie zomerse kaart Ellen
Gr Karin

Helma zei

Wat een leuke kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.