Pagina's

Pagina's

woensdag 3 januari 2018

CCH #265 - Winter Wonderland


De  nieuwe challenge bij The Crazy Challenge is weer gestart: Winter Wonderland.
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is Wink Wink Ink. Als je wint mag je voor $15 stempels kiezen. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

The new challenge at 
The Crazy Challenge has begun: Winter Wonderland.
We are sponsored by 
Wink Wink Ink. As random winner you can choose stamps worth $15. The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.


Voor mijn kaart koos ik de digi Snowman with little bird. Ik kleurde met derwents en gebruikte DP van Action.
 
On my card I used the digi Snowman with little bird. I coloured with derwents and used DP from the store Action.
 
Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge! 
Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie sneeuwpop Ellen
Gr Karin

Margreet zei

Ach gossie, die lieve sneeuwpop kijkt er bijna scheel van...vogeltje zit ook zo dichtbij. Leuk DP heb je gebruikt. Supertof kaartje!
xxx Margreet

Wilma de Korte zei

Je bent echt helemaal in winterse sferen, nou daar was vandaag niets van te merken... al die wind en regen :(
Gaaf ingekleurd, ik ben blij dat dat kleuren bij SU ook weer terugkomt!
Groetjes!

Corrie zei

Wat een beauty Ellen en zo mooi gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

Helen zei

Wat een leukerd is dit weer. Wie weet ga ik eens proberen om mee te doen lol
liefs xx