Pagina's

Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Shop till you drop


Tsja, wat moet je als het zulk prutweer is..... inderdaad lekker aan de knutsel. Gisteren mijn DT-kaart voor de nieuwe challenge bij The Crazy Challenge gemaakt, maar die laat ik je maandag zien.
Vandaag was het de beurt aan deze kaart voor de challenge bij Cards en Scrap - recycled. Hiervoor heb ik alle bakjes, laatjes en planken afgestruind en kwam dit label in de vorm van een tasje tegen.
In combinatie met de digi  - Cherry Kisses Shopping - van Pollycraft is het best een leuk geheel geworden. DP is van Cloud 9 Design en ik heb gekleurd met flexmarkers. Over de merknaam heb ik een paar houten vlindertjes geplakt. De tekst is van Cards en Scrap (wat een toeval!).

The weather is really bad, so the only thing to do is making cards. Yesterday I made my DT-card for the challenge at The Crazy Challenge, which I will show you on monday.
Today I made this card for the challenge at Cards en Scrap - recycled. I found this label shaped as a little bag in my stash. Together with the digi - Cherry Kisses Shopping - of Pollycraft it looks nice I think. The DP is  Cloud 9 Design, I've been colouring with flexmarkers and the sentiment is of Cards en Scrap.

Overige Challenges:
Totally Gorjuss - #200 Anything Goes

Ben benieuwd wat jullie van m'n kaart vinden!
I'm curious what you think about my card!

groetjes, Ellen

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt Ellen, super.
Liefs van Anita

Marijke zei

Zo zie je maar, wie wat bewaart heeft wat:) Gave label is dit en leuk verwerkt op je kaart, mooi gecombineerd met het shoppend meisje! Een heeeeele leuke kaart. Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.

Groetjes,
Marijke

Corrie zei

Hoi Ellen, wat een leuke kaart, de stempel is ook zo lief, mooie gekleurd, ook toevallig dat de tekst van Cards en Scrap is, ik vind je kaart héél mooi geworden.
Lieve groetjes,Corrie

jolanda zei

leuke kaart

Wilma zei

Wat een geweldig idee!!
Helemaal leuk, zeg!
Liefs, Wilma

Tinie zei

Wat een gave stempel, het geheel is weer helemaal geweldig Ellen!!!

Groetjes Tinie

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een gaaf kaartje Ellen! Ik ben helemaal weg van die tas, zo mooi gedaan!

Liefs,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een gaaf kaartje Ellen! Ik ben helemaal weg van die tas, zo mooi gedaan!

Liefs,
Wendy

Bernadet zei

Ik vind 'm geweldig leuk Ellen!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Helen zei

Ha die Ellen, wat een ontzettend gaaf kaartje heb je gemaakt. Heel mooi gekleurd ook. Dat tasje is echt geweldig erbij. Sorry dat het vanaf hier zo stil is, maar zit al ruim 3 weken in de lappenmand. Liefs Helen

Ellen zei

Mooie creatie!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap Challenges
Groet Ellen