Pagina's

Pagina's

maandag 9 juli 2012

Christmas in July

Daar ben ik eindelijk weer eens ☺. Onze computer had wederom een aantal virussen te pakken, dus die ben ik een week kwijt geweest. Verder heb ik van alles en nog wat te doen en niet echt tijd voor een kaart. Maar als lid van het DT van The Crazy Challenge 'moet' ik toch af en toe aan de gang. De nieuwe challenge bij TCC kent als thema: Christmas in July.

Sponsor is Scrappers Delights . Je mag vier keer meedoen; zou leuk zijn om je kaart tegen te komen!

 

 Finally I had some time to make a card. I had some difficulties with my pc and lots of other things to do. But as a member of the DT of The Crazy Challenge I do have to get myself going. This fortnight the theme of the challenge at TCC is 'Christmas in July'.

Our sponsor is Scrappers Delights. You may enter 4 creations per person. I hope you will join us!



Ik zit nog helemaal niet in de kerstkaarten, dus het was een hele bevalling. Ik ben dan ook niet echt tevreden over deze kaart, maar jullie moeten het er maar mee doen.
De afbeelding is van Scrappers Delights, DP van Studio Light, ster van Xenos, rendieren uit voorraad en tekst van Femke.

I'm not thinking of Christmas at all at the moment, so it was hard to make this card. And I'm not satisfied, but this is what I have for you.

De kaart doet ook mee met de challenge van Sunday Sketch & Stamp - #114.

De schoolvakantie is hier aan de gang. Floor is op scoutingkamp deze week en zoonlief 'vermaakt' zich bij zijn eerste vakantiebaantje: tomaten plukken. Dat betekent  drie keer per week 6 uur opstaan en dat gaat goed tot nu toe.
Voor wie op vakantie gaat of is: veel plezier, geniet ervan!


groetjes, Ellen

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

Corrie zei

Prachtige kaart Ellen, ga jij ook zo vroeg uit bed om je zoon op weg te helpen? Of doet hij dat allen leuk voor hem kan hij lekker een eurootje bij verdienen.
Ik dwaal af je hebt kaart mooi gekleurd.Ik vind hem prachtig
groetjes Corrie

Jolanda zei

Pfff ik zie mijzelf nog geen kerstkaart maken, dus knap gedaan hoor Ellen!
grtz Jolanda

Berit Synnøve zei

Fabulous card Ellen. Love your coloring and papers.
Hugs Berit

Helen zei

Ha die Ellen, hoop dat Floor wel een beetje lekker weer heeft en voor zoonlief is dat ook wel fijner met tomaten plukken. Wat goed dat hij 's morgens om 6 uur al opstaat (terwijl het vakantie is). Die van mij liggen tot ..... uur in bed of op de bank tv te kijken, maar ja die mogen ook nog niet werken. Voor wat betreft je kaartje, ondanks dat je nog niet in de kerststemming bent, vind ik je kaartje erg leuk en heb je de kerstman prachtig ingekleurd. Spreek je gauw weer. Liefs, Helen

Wilma zei

Hoi Ellen,
Inderdaad, wat een leuk kerstkaartje!
Grappig dat ik het juist heerlijk vind om nu kerstkaarten te maken...ik heb ook veel meer inspiratie als in december (komt waarschijnlijk door de stress :-)
Jij ook (alvast) een fijne vakantie!
groetjes, Wilma

Tinie zei

Ooohh wat kijkt hij leuk die kerstman, ik vind het een prachtige kaart geworden!!! Knap hoor, in de zomer een kerstkaart maken!!

Groetjes Tinie

Anne-Marie zei

Oh Santa looks fantastic, you really have set him off very well.

Thank you for joining us at Sunday Sketch and Stamp this week.

Anne-Marie x x

CreaSjouk zei

Hey Ellen,
Wat een leuke kerstkaart!
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van sunday sketch & stamp.
Groetjes Sjoukje

Stampers Delights zei

Lovely project Ellen ;)

Love Janice XX