Pagina's

Pagina's

maandag 16 april 2012

#115 TCC - Inspired by a movie

Deze week mocht ik weer een bijdrage leveren aan de nieuwe challenge bij The Crazy Challenge: Inspired by a movie. En bij mij is dat Mary Poppins geworden.
Sponsor deze week is  SASSY STUDIOS en de winnaar ontvangt maar liefst 4 digis naar keuze.


This weeks challenge at The Crazy Challenge is: Inspired by a movie. And I've choosen Mary Poppins.
This weeks sponsor is SASSY STUDIOS and the winner gets 4 digis of their choice.

Ik heb dit keer de stempel eens afgedrukt op aquarelpapier en dat kleurt best wel prettig.


gebruikt / used:
Derwents
DP - Jack n' Jill van Prima Marketing
roosjes - AnMaCreatief
houten bloemen en lieveheersbeestje /
wooden flowers and ladybird
tekst - Marit

Challenges:
Derwents - sketch
AnMaCreatief - #7 Voorjaar
Sundays With Crissie - #28 Favorite colour combo
Sweet Stampin' - Girly but no pink

Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden :) En wie weet zie ik je terug bij The Crazy Challenge!

groetjes, Ellen


20 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

CreaSjouk zei

Heel leuk!
Groetjes Sjoukje

LottesCards zei

Wat een leuk papier heb je gebruikt! Dat viel mij gelijk op.
Een prachtige digi voor dat thema, leuk bij elkaar gezocht.
Wat super leuk dat je deze maand zo vaak weer hebt mee gedaan bij de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Helen zei

Ha die Ellen, wat een mooi en gezellig kaartje heb je weer gemaakt. Leuk dat je deze maand weer 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Natuurlijk hopen we je volgende maand ook weer zo vaak te zien. Liefs, Helen

Wilma zei

Wat een origineel kaartje!
Leuke stempel en bijzonder papier!
Gaaf he, dat kleuren op aquarelpapier..ik doe het regelmatig en vind de kleuren dan nog intenser overkomen.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!!
groetjes, Wilma

Corrie zei

Wat een super kaart en wat een gave stempel heel mooi geheel groetjes Corrie

Durvina zei

Wat een schatje.

Groetjes, Durvina

Doreen zei

gorgeous card - and without reading your text I knew - that's Mary Poppins *lol*
Fab paper.
Many thanks for joining us at Sweet Stampin' this week
Hugs
Doreen

Marijke zei

Gezellig en origineel kaartje! Ga ik ook eens proberen op aquarel papier inkleuren.

Groetjes, Marijke en Chantal

mixamatoasties zei

Great Mary Poppins card :)

Thanks for joining in at Sweet Stampin' this week.

Susan x

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een mooi romantisch kaartje! En wat een leuke digi, past allemaal perfect bij elkaar.

Liefs,
Wendy

Sieta zei

Hoi Ellen, wat een super leuke lentekaart heb je gemaakt.
Sorry dat de link bij dcz er nog niet opstaat.
Toch wilde ik je kaart bekijken en er een reactie op geven.

Liefs Sieta

Rosalien Zwackhalen zei

Wat geweldig gedaan, dat papier past dan perfect bij het thema. :) Een hele leuke stempel trouwens en mooi ingekleurd. Super. Bedankt voor het meedoen met Sundays with Crissy. :))

Groetjes Rosalien

danielle zei

Wat een leuke en vindt het achtergrond met de kinderen erop ook zo lief.
Bedankt voor je deelname aan dcz.

Liesbeth zei

Wat een leuk lentekaartje Ellen, erg origineel, leuk dat hij meedoet bij DCZ, bedankt en succes.
gr. Liesbeth

Rachel zei

Love your movie inspired card! Thanks for joining us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

Crealin zei

Lieve Ellen,

wat heb je weer een tof kaartje gemaakt, het mary poppins thema vind ik super gelukt :-)
De combinatie van derwentpotloden met aquarelpapier is leuk he, 't is de moeite om dit ook eens met een berestempel te doen. Zo creëer je een mooi vacht-effect :-)

Fijn dat je met deze vrolijke kaart meedoet bij AnMaCreatief.

Groetjes en fijn weekend,

Lins x

Anne-Marije zei

Oh dit is ook al zo'n mooie kaart! Het is net echt Mary Poppins om te zien. ;-)
Leuk dat je deze maand weer 3 keer mee hebt gedaan met de AnMaCreatief challenge. We hopen je volgende maand ook weer te zien.
Fijn weekend,
Anne-Marije

Glenda de Heide zei

wat een prachtig kaartje. Ook het stempeltje vind ik erg leuk.
Veel liefs Glenda

Glenda de Heide zei

Sorry maar ik was nog vergeten om erbij te zetten dat ik het leuk vibd dat je meedoet met de challenge bij DCZ.
Veel luefs Glenda