Pagina's

Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

gepimpt

Zoals ik in mijn vorige bericht al meldde, heb ik gisteren een workshop gevolgd bij Mandy. We hebben een notitieboekje gepimpt, erg leuk om te doen. Maar ik wilde vooral het kleuren met Distress Inkt wel eens uitproberen en daar hadden we alle gelegenheid toe. En........ ik vind het superleuk om te doen, hellup! Want dat betekent dat ik naast de 7 kleuren die ik nu heb, nog wel wat meer kleuren wil, want ik ga dit zeker vaker doen.





Challenges:
AnMaCreatief - #4 Bloemen
PaperPlay - Lovely lace

groetjes, Ellen

16 opmerkingen:

Tinie zei

Ja dat wordt kleuren kopen Ellen:) Hij is geweldig ingekleurd zeg en wat een super leuke kaart!!!

Groetjes Tinie

Sieta zei

Oeps iets uitproberen loopt vaak op kopen uit hihihi.
Maar je afdrukje heb je dan ook prachtig ingekleurd en je kaart is erg mooi geworden.
Nu maar sparen voor de andere kleuren.

Liefs van Sieta

LottesCards zei

Een hele mooie kaart!
Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Helen zei

Wow, wat is dit een leuk boekje geworden. Hellup, weer een verslaving erbij, maar wel een prettige ;-) Je hebt het prachtig gekleurd, maar ik ga maar niet oefenen (anders raak ik ook nog verslaafd). Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

Marijke zei

Gaaf je gepimt notitieblokje. En dat wordt kleurtjes bijkopen, weer wat voor op de heblijst hihi.Maar het is wel heel leuk om in te kleuren met distress inkt.

Groetjes, Marijke en Chantal

stempelfreaks zei

Wat een prachtig blokje is het geworden!! Leuk hé kleuren met distress. Ik gebruik mijn potloden bijna nooit meer.
Groetjes Astrid & Larissa

Wilma zei

Wat heb je gaaf gekleurd, zeg!!
Ziet er super uit!
Ik ga toch ook maar weer gauw distressen:o)
groetjes, Wilma

Cynthia zei

Wou Ellen wat heb je hem prachtig ingekleurd. En een super mooie kaart heb je ermee gemaakt. Tja en nu maar sparen voor meer kleurtjes hi hi.

Groetjes,

Cynthia

Marianne zei

Ziet er supergaaf uit, en ik vind hem heel mooi ingekleurd. Oefen af en toe met distress maar gaat me nog niet zo goed af als de copics.
Groetjes Marianne

Tinie zei

Erg leuk gedaan Ellen!! Het is een schattig kaartje geworden!
groetjes Tinie

Anne-Marije zei

Wat een prachtige creatie!
Leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

marion zei

O wat een mooi notitieblokje! Ook leuk om kado te geven. Ik weet wel iemand:)
Groetjes Marion

Mandy zei

Beautiful card Ellen, so pretty :)
Thanks for joining us at Paper Play
hugs Mandy xx

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat mooi gemaakt Ellen!
Ja ik ken dat hoor, als je eenmaal een paar kleuren hebt wil je er steeds meer! Maar dat vind ik eigenlijk met alle scrapspullen...haha..

Liefs,
Wendy

Chris zei

Hi Ellen, what a gorgeous card. Thanks for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.com/

Annette zei

Schattig kaartje Ellen, lief die bloemetjes zo.
xoxo Annette