Pagina's

Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

theezakkaartje

Op het blog van CreaMiep staat een leuke challenge: maak een theezakkaartje. Compleet met patroon en werkbeschrijving, dus dat moet lukken. Het is ook helemaal niet lastig, ware het niet dat ik erin ben geslaagd om tig keer verkeerd te meten, te knippen, te snijden, te plakken enz.. Dus al met al is het een hele onderneming geworden. Het liefst had ik de hele boel in de prullenbak geschoven, maar heb dat toch maar niet gedaan.



Ik heb DP gebruikt van de Action. De gezellige stempel - ingekleurd met Derwents - is van Art Talent en het theezakje komt uit de keukenla. Ik had eigenlijk nog een lint willen gebruiken om het kaartje mee te sluiten, maar ook dat ging mis. Ik had - heel handig - het papier al vastgeplakt, dus het lint kon er niet meer achter☺.

Challenges:
CreaMiep: maak een theezakkaartje
Challenges for You: verpak een kleinigheidje

groetjes, Ellen

10 opmerkingen:

Jolanda zei

haha ik moet lachen hoe je alles omschrijft en het klinkt heel herkenbaar, want ik heb ook vaker creaties die niet willen lukken...als er 1 dingetje misgaat volgen er meestal meer! nou meid, je kaart is al die moeite (en ergernis) waard geweest! Ik vind je kaart helemaal leuk!
grtz Jolanda

Marijke zei

Hihihi, gelukkig toch nog goed gekomen met het theezakjeskaart............alleen op het lintje na dan!! Leuk de bijpassende stempel....heb hem ook nog ergen liggen. Leuk geheel!
Groetjes, Marijke en Chantal

Helen zei

Ha die Ellen, ondanks de wet van murphy vind ik het een erg geslaagde kaart geworden en dat lintje vergeten we gewoon. Lieve groeten.

Kaartenkraam zei

Dat is een gezellig kaartje geworden!

groetjes van Ank

Monique zei

Wat leuk is dit zeg! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Joyce Ebben zei

Ik heb ook zo'n ruzie gehad met mijn doosje voor deze challenge. Zou het in de lucht hangen? Hahaha! Maar dit theezakkaartje is wel een leuk cadeautje geworden! Bedankt dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

Tinie zei

Het is een leuke theekaart geworden!! Oooh en dat met het lint heb ik ook altijd! Ik plak alles veel te snel vast en dan moet het er nog tussen........
groetjes Tinie

Marjolein zei

Oh, dit komt mij zo bekend voor. Geregeld ben ik echt in staat alles op te pakken en in de bak te gooien. Maar deze is toch echt nog leuk uitgepakt (of ingepakt, het theezakje dan he?).

Groetjes, Marjolein

Wilma zei

Leuk kaartje!
Tja, soms gaat het even niet zoals je wilt....toch nog helemaal goed gekomen!
groetjes, Wilma