Pagina's

Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

just a little (herfst)note....

Er zijn heel wat challenges met herfst als thema. En omdat ik toch ook voor de volgende maand nog een paar kaarten nodig heb, vind ik het leuk om hiermee aan de slag te gaan, tussen de kerstkaarten door.
Onlangs heb ik het mooie papier gekocht van Simple Stories: Generations. Heel mooi papier, Er zitten ook label-achtige vellen in, waar ik hopelijk ook snel iets moois mee ga maken. M'n hersenpan is hierover nog driftig aan het nadenken☺.
De kleuren vind ik wel bij de herfst passen, dus vandaar dat ik het voor deze kaart heb gebruikt.
Achteraf had ik Tilda beter op kraft of wat donkerder papier kunnen doen, want nu vind ik eigenlijk haar achtergrond wat te licht. Heb dat proberen te doorbreken in de hoekjes, maar dat is niet zo'n succes. Alles zat al vastgeplakt, dus ik laat het maar zo.
Verder een van mijn nieuwe mallen van Joy Crafts gebruikt voor het vlindertje, de blinkertjes gekocht bij Blokker en de grappige slak komt uit een box van Kars.
De tekst heb ik zelf gestempeld op ook weer zelf met 'n stempeltje en 'old paper'-inkt bewerkt papier.


Challenges:
Sketch Saterday: # 176 Sketch
Duymelot: Herfst met een Magnolia
Scrap & More: Herfst
Just Magnolia: Distressing
Simpy Magnolia: Autumn Colours

Ik kijk weer uit naar jullie reacties en ook voor eventuele tips en zo houd ik mij aanbevolen!
Geniet van het weekeinde, het beloven mooie dagen te worden...

groetjes, Ellen

11 opmerkingen:

yvon zei

Hé Ellen,
Je kaartje is weer super meid.
Groetjes, Yvon

Helen zei

Wat een mooi kaartje weer. Lieve groetjes en een fijn weekend.

Jolanda zei

Hoi Ellen,

allereerst bedankt voor je felicitatie!
Je herfstkaartje is superleuk, wat een mooie stempel en prachtig papier.
grtz Jolanda

Tinie zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt!! Mooi gedaan!
groetjes Tinie

verascrap zei

Hoi Ellen,
Mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij duymelot!
Veel succes.
groetjes, vera

Marijke zei

Wat een leuk herfstkaartje, mooi papier en vind het toch wel mooi het afdrukje gemat op groen en goed opgelost met de donkere hoekjes!
groetjes, Marijke en Chantal

Dina zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij scrap&more en bij derwent

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Ellen,lief dat meisje,mooi papier.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Heel mooi kaartje Ellen! Leuk he dat herfstthema, ik wens je veel succes bij de challenges!

Groetjes,
Wendy

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Vooral die slak in de hoek vind ik erg grappig!
Groetjes Sjoukje

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige herfstkaartje, supers dat je meedoet met onze derwent challenge