Pagina's

Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

verjaarvaderdag

Mijn wederhelft boft elk jaar weer: zijn verjaardag (20 juni) en vaderdag vallen zo ongeveer samen. Dus - vindt ie - verdient hij ook twee keer kado's van ons. Nou ja, daar passen we dan op onze manier een mouw aan, want het moet niet te gek worden natuurlijk :).
Hij 'beschuldigt' mij ervan dat ik 24/7 aan het scrappen ben: valt best wel mee hoor!! Zijn verjaarvaderdag is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om mijn scraperitis te gebruiken in de vorm van een kadolabel. Het duurt nog een aantal weken, maar dan is het maar af.
De freebie - Maurice Daddy 'cool'- is van
Pollycraft: ik vind 'm erg leuk. Ik heb de afdruk ingekleurd met Derwentpotloden. Het papier is van een naamloos merk. De andere kant heb ik voorzien van een behangstrookje. De teksten heb ik van Jolanda en verwerkt met Nellie Snellen frames.

De label doet mee met de challenges van Nadia's Challengeblog, Menscardsworld en Totally Papercrafts.

groetjes, Ellen

13 opmerkingen:

Tinie zei

Ik moet je man toch echt gelijk geven:) Het is een schitterende kaart geworden!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Hoi Ellen, dat heb je weer mooi gemaakt. Ik heb hetzelfde met mijn moeder haar verjaardag en moederdag (meestal ook 1 kado met 1 hele mooie kaart). Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes Helen

Marijke zei

Zooo dat is nog eens een stoere tag voor je mannetje!! Super afdrukje en de achterkant met het behangpapier en de ronde cirkels vind erg leuk gedaan!!
Groetjes, Marijke en Chantal

3dnadia zei

Prachtige kaart, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

Groetjes Nadia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige label, erg leuk!
Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

cristel zei

prachtige kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel

Anneke. zei

Prachtige labelkaart. Leuke stoere stempel.
Leuk dat je mee doet met de challenge van girlscardsworld.
Groetjes Anneke.

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een leuke label heb je gemaakt! En die teksten achterop en ook super zeg! Dank je wel voor het meedoen deze week in Totally Papercraft challenge blog. Hopelijk doe je volgende week weer mee!
Groetjes
Marion

Danielle zei

prachtig label heb je gemaakt vind je kleurtjes helemaal te gek

bedankt voor je deelname aan menscardworld

groetjes Danielle

Aletta zei

Wat een leuke tag heb je gemaakt.
En de freebie vindt ik geweldig.
Gezellig dat je meedoet aan Menscardsworld.
Groetjes Aletta

m@deliefjuh zei

wat ziet dit er leuk uit zeg! mooi gemaakt!

Petra zei

Wat een geweldig mooi label heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardworld.

Groetjes Petra.

Kaatje zei

wat een leuk label! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld!

groetjes,
Annika