Pagina's

Pagina's

zondag 9 januari 2011

New home

Nee, ik ga niet verhuizen. Moet er niet aan denken zelfs. Twee jaar geleden staat mij nog heel duidelijk voor de geest: hartstikke leuk hoor, maar was heel blij dat het weer achter de rug was.

Het gaat natuurlijk om het kaartje dat ik jullie wil laten zien. Op het Derwent-blog staat weer een leuke challenge 'alles mag, als het maar met Derwent is'. Ik heb daarom een afdrukje (Sanqunetti design) gekozen, waaraan veel gekleurd kan worden. Het achtergrond papier is uit één van de vele vintageblokjes van de Action (ik heb ze net geteld: ik heb er zeven!) Het blauwe papier is van een behangstaaltje, bloemetjes geponst en natuurlijk de kaart afgemaakt met een tekstje, gemaakt op de pc. Degenen die mijn blog volgen weten dat ik sinds een paar dagen de Cuttlebug in huis heb en die heb ik gebruikt voor de tekst (Nellie Snellen frame).
Het kaartje zet ik ook op het Dutch Dare Card Challenges-blog, waar het thema 'New Beginnings' is.
Zo en nu weer verder fröbelen en tussendoor af en toe even naar het schaatsen kijken (EK-allround).

groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Marijke zei

Pff verhuizen moet er ook niet aan denken.
Leuk deze kleurencombi enne mooi rondje met tekst! Succes met de challenge.
Grtjes, Marijke en Chantal

Marjolein zei

Hé Ellen,

wat een leuk plaatje zeg, die ben ik nog niet eerder tegengekomen. Daar kan je idd lekker aan kleuren.

Groetjes,
Marjolein

Helen zei

Leuk kaartje; nee aan verhuizen moet ik ook niet denken (te veel -hobby- zooi), alhoewel in zo'n kasteel kan je wel veel spul kwijt. Succes met de challenge (p.s. ik doe ook mee). Groetjes Helen

yvon zei

Mooie kaart Ellen, wat een leuk afdrukje. Als ik toch eens geld had......... Blijven dromen.
Groetjes, Yvon

Dina zei

mooie kaart heb je gemakt, weer eens wâT ANDERS als de poppetjes, bedankt voor je deelname bij derewent

Yvonne Rijk zei

Hoi Ellen, ik vind je kaart erg mooi geworden.
Een erg leuke verhuiskaart. Ik lees dat je de cuttlebug in huis hebt. Daar zul je geen spijt van krijgen. Heb er zelf ook al zo veel plezier van gehad. Veel plezier ermee.
Groetjes van Yvonne Rijk.

kelly zei

Great card,lovely image and papers.Thanks for joining us at DDCC