Pagina's

Pagina's

donderdag 6 juni 2024

Craft Rocket challenges - #115 No DP

 
Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: No DP. 
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket ChallengesThis time the theme is: No DP. 
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.

Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Voor deze leuk uitdaging haalde ik de mask Flower Swirl van DDBD tevoorschijn. Ik bewerkte het met 4 kleuren inkt. De zwierige tekst past er mooi bij en voor de finishing touch trok ik een doodle lijntje.
Ik had de smaak te pakken en maakte er nog een paar.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Margreet zei

Leuk hè om met inkt te spelen! Je hebt 3 superleuke kaartjes gemaakt.
xxx Margreet