Pagina's

Pagina's

maandag 5 juni 2023

Daisy Chain Challenges - #75 No Design Paper

Het is de 5e van de maand en dus gaan we bij Daisy Chain Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: No Design Paper. 
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: No Design Paper.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Ik zag op YouTube dit filmpje over 'reverse stenciling' voorbijkomen van Natasha Foote en dat kwam heel goed uit voor dit thema.
Het effect vind ik erg leuk en het levert vrij snel een leuk kaartje op. Dus waarschijnlijk vul ik er mijn voorraad verjaardagskaartjes verder mee aan.

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

groetjes, Ellen

1 opmerking:

Trijntje zei

Leuke kaart. D3 kleurtjes mak3n de kaart erg leuk.Groeten Trijntje