Pagina's

Pagina's

donderdag 5 januari 2023

Daisy Chain Challenges - # 70 Birthday

En hier is mijn tweede kaartje van daag, want het is de 5e van de maand en dus gaan we bij ook Daisy Chain Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Birthday.
Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the 5th of the month and so it’s the start of a new challenge at Daisy Chain Challenges. This time the theme is: Birthday.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Daisy Chain Challenges.

Ik had niet zo veel tijd de afgelopen dagen, dus ik koos voor een snel kaartje. Ik gebruikte hiervoor de achtergrondstempel met verjaardagsteksten en beïnkte het met 3 kleuren, wat gelijk een leuk effect geeft.
Nog een slinger en glossy accents op 'Hip Hip Hooray' (op de foto niet te zien) en klaar!

Wie weet zie ik je inzending bij Daisy Chain Challenges! 

 groetjes, Ellen

1 opmerking:

Lisa zei

Terrific birthday card! I love the banner and great colors!