Pagina's

Pagina's

donderdag 7 juli 2022

Craft Rocket Challenges - #94 Summertime

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Summertime. 
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Summertime.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

 Mijn eerste 'summertime' heb ik achter de rug: een heerlijk weekje Zakynthos met dochterlief. En ook mogen we volgens mij niet klagen over het weer in Nederland. Ik zit in ieder geval regelmatig in de tuin. 
Zomerse kaartjes maken is altijd leuk, want ze stralen vrolijkheid, gezelligheid en mooi weer uit. Voor mijn kaartje ben ik in mijn voorraad gedoken en met het DP Seabreeze, een stencil van DDBD en verschillende stansjes dit kaartje in elkaar geknutseld. De tekst is van TLC.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Trijntje zei

Mooie zomerse kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

!neke zei

Heerlijke zomerse kaart !!!!!
Groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke zomerse kaart Ellen

gr karin

Helen zei

Oh deze had ik nog ff gemist; wat een leukerd ook met dat schattige vogeltje.