Pagina's

Pagina's

donderdag 5 mei 2022

Craft Rocket Challenges - #92 - Birthday

En mijn tweede kaartje van vandaag is voor de challenge van Craft Rocket Challenges, die altijd start op de 1e donderdag van de maand. Het thema is: Birthday.

Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Birthday.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

Voor dit kaartje stanste ik uit verschillende kleuren cardstock hexagons, legde het patroon en stempelde op een aantal de taart, een stempel die ik ooit kocht bij Action. Daarna op het oog en zo gelijkmatig mogelijk vastgeplakt.
Birthday, dus dan mag de felicitatietekst niet ontbreken natuurlijk. Best een leukerd vind ik! 

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Helen zei

Keileuk gedaan. xxx

karin zei

Dat is zeker te weten een leuke kaart.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

heel leuk Ellen

Gr Karin