Pagina's

Pagina's

donderdag 6 januari 2022

Craft Rocket Challenges - #88 Use dies

Het is de eerste donderdag van de maand en dus gaan we bij Craft Rocket Challenges van start met een nieuwe challenge. Het thema is: Use dies. 
Het DT kiest uit de deelnemers een top 3 en er is een DT Favourite. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s the first Thursday of the month and so it’s the start of a new challenge at Craft Rocket Challenges. This time the theme is: Use dies.
The DT will choose a Top 3 and there’s a  DT favourite. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Craft Rocket Challenges!

De basis van mijn kaartje is het stencil Lily van DDBD, ik kortte het in zodat het DP zou passen. Het plaatje uit het blokje Afternoon Tea past (natuurlijk) heel mooi bij het DP Afternoon Tea. Ook weer eens de etagère met macarons tevoorschijn gehaald. Al met al een leuk kaartje geworden, vind ik zelf.

Wie weet zie ik je inzending bij Craft Rocket Challenges! 

Challenges:
Throught The Craft Room Door - AG
LTSCB - #152 AG

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ellen.
Ziet er lekker gezellig uit.
Groetjes Elle-jeanne

Helen zei

Wat een leukerd is dit weer geworden.
Helen xx

Margreet zei

Wat een gezellige kaart met al dat lekkers, Ellen.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een super leuke kaart Ellen
Gr Karin

Aartje zei

Ik ben een enorme theeleut dus deze kaart spreekt me enorm aan. Mooi!
Groetjes Aartje