Pagina's

Pagina's

maandag 15 maart 2021

The Sketchy Challenges - reminder #172 Birthday


De laatste weken weinig toegekomen aan kaartjes maken en het bezoeken van jullie blogs. We waren druk met het verhuizen van mijn moeder van het ene naar het andere verzorgingshuis. Wat een gedoe! Ik zal jullie de details besparen, maar er valt nog wel wat te verbeteren binnen de leidinggevende regionen en dat is de kortste samenvatting van alles.
Maar goed, sinds donderdag zit ze op haar nieuwe stek met haar eigen meubels en spulletjes. Ze heeft nu weer wat meer zorg nodig, vandaar het verkassen. Ik hoop dat ze er van weet te genieten. Ik heb nog wat administratieve rompslomp af te handelen en dan keert de rust weer.

En nu naar mijn kaartje, de reminder voor de challenge van deze maand bij The Sketchy Challenges. Het thema is: Birthday. Je mag zo vaak meedoen als je wilt, enige voorwaarde is dat je creatie voldoet aan het thema.Behalve een random winnaar, kiest het DT ook een Top 3. Check ons blog om te zien wat het prijsje deze maand is.

Today a card to remind you of this months challenge at The Sketchy Challenges. This time the theme is Birthday. You can enter as many entries as you want, as long as it fits the theme.
There will not only be a random winner, the DT will also choose a Top 3 out of all the entries. Just take a look at our blog to see which price we have this month.

Hope to see your creation at The Sketchy Challenges!



Ik maakte mijn kaartjes naar een voorbeeld op YouTube, ben even kwijt van wie het idee ook al weer was.
Het is in ieder geval ideaal om restjes cardstock en DP op te maken en je kunt met de tekst natuurlijk variëren. En dat geldt ook voor de achtergrond. Op mijn kaartjes heb ik gespetterd met inkt.
Wie weet zie ik je inzending bij The Sketchy Challenges! 

Challenges:
PIP - #2111
Creative Moments - #210 Anything Goes
Cute Card Thursday - #677 Celebrate
Creative Knockouts - #392 Birthday wishes

groetjes, Ellen

6 opmerkingen:

Margreet zei

Leuke kaarten, Ellen, en idd handig om papier op te maken.
Wat een gedoe met je moeder. Al dat gesleep heen en weer. Nu maar hopen dat het verder goed blijft gaan en dat ze er van kan genieten.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Hoi Ellen
Die van jou vind ik lekker vrolijk in deze kleuren en idd. heel mooi de grote tekst op strookjes! Wat heb je veel werk verzet Ellen van het ene verz. huis naar het andere dit had je van te voren vast niet bedacht! Nu maar hopen dat het haar goed doet en ze zich een beetje thuis gaat voelen!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ellen.
Mooie frisse kleuren.
Zo kun je inderdaad restjes opmaken.
Groetjes Elle-jeanne

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaartjes Ellen heel leuk
Gr Karin

Kelly Schelske zei

They're both great and sure to bring a smile!

Thank you for playing along with us at Creative Knockouts-good luck!

Sarah zei

Wat een gedoe met je mama. Hopelijk zit ze nu lange tijd goed, want dat is best vermoeiend al dat geregel.
Leuk je kaart met strepen. Ik dacht eerst dat het tapejes waren.
Wat fijn dat je begonnen bent in je stippenschrift. Ik ben benieuwd... 😉