Pagina's

Pagina's

dinsdag 5 januari 2021

Unicorn Challenge - #61 CAS

En ook het tweede kaartje vliegt je al direct om de oren, want het is ook de 1e dinsdag van de maand en dat betekent de start van een nieuwe challenge bij Unicorn Challenge. Het thema is: CAS, dus clean and simple. 

Uit de deelnemers kiest het DT een winnaar en een top 3. Je mag meedoen zo vaak je wilt.

It’s  the first Tuesday of the month and so it’s the start of a new challenge at Unicorn Challenge. This time the theme is CAS, so it's clean and simple.
The DT will choose a Winner and a Top 3 out of all the entries. You can join as many times as you want.
Hope to see your creation at Unicorn Challenge!

Het idee voor mijn kaartje deed ik op via YouTube en dan vooral het gebruik van een veren stempel, waar ik tot nu weinig mee deed eigenlijk. 
Ik gebruikte voor elke veer 2 kleuren inkt en gebruikte de stempelhulp daarbij, want voor een goede afdruk moest ik wel een paar keer re-inkten. Ook voor de tekst gebruikte ik   2 kleuren inkt. Her en der nog wat parels voor de finishing touch. Ik vind 'm gelukt!

Wie weet zie ik je inzending bij Unicorn Challenge!

Challenges:
Gem of a Challenge - Week 1, Anything Goes

groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Margreet zei

Best moeilijk hè een CAS kaart. Maar het is jou goed gelukt. Heel leuk gedaan met die gekleurde veren.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Leuk caskaart Ellen.
Leuk met de gekleurde veertjes.
Groetjes Elle-jeanne

KarinsArtScrap zei

mooie CAS Ellen
Gr Karin

Renate zei

Leuke kaart!!!
Het kleurverloop van de veertjes is heel gaaf.

-xies- Renate.