Pagina's

Pagina's

zaterdag 16 mei 2020

Kleuren, stippen en breien

Ook dit keer geen kaartje maar een post over mijn andere bezigheden, die ik ook heerlijk vind om te doen.
Kaarten maak ik nog wel, vooral voor de blogs waar ik lid ben van het DT en dus minder tussendoor.
Ik heb het voornemen om eerst eens mijn voorraden op te maken en geen nieuwe materialen aan te schaffen na het stoppen van AnMaCreatief. En dat lukt tot nu toe eigenlijk wel.

Als eerste een tekening uit het boek Botanische tuin van Maria Trolle. Ik heb deze plaat gekleurd met de potloden van de Action. En ze werken eigenlijk prima. Het blenden gaat wel wat lastiger maar ik ben er best tevreden over. Het zijn toch weer andere kleuren dan mijn derwents dus ik ga ze zeker combineren. 
Ik heb weer meegekleurd met een tutorial om mijn kleurtechniek te verbeteren en inspiratie op te doen over kleurencombi's. 
Op moederdag kreeg ik van dochterlief een nieuw kleurboek: Nice Little Town, Interiors, weer heel wat anders dan bloemen en dieren. 

Een tijdje terug liet ik jullie het tussenresultaat zien van het stipproject Dots of Hope. Dit is nu afgerond en zie hier het eindresultaat. Ik ben er blij mee en vind het een heerlijke bezigheid. Ik heb gelijk nog een klein schaaltje onder handen genomen.
Als laatste nog even mijn Droomdeken 4.0 showen. Alle patronen heb ik inmiddels binnen, maar mijn tempo ligt wel lager hoor. Ik ben nu bij week 6 en het gaat lekker, leuke patronen en de wol breit heerlijk.


Dat was het weer! Ik ga dit weekend weer eens wat kaartjes proberen te maken, wie weet nog wat stippen en zeker verder breien en kleuren.

Geniet van je weekend!

groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

Marijke zei

Nou je bent toch heel creatief bezig! Super mooi gedaan allemaal! Ik ben momenteel ook aan het stippen maar ik vind het nog moeilijk! Zo'n groot bord durf ik me eigenlijk nog niet aan te wagen! Je deken wordt ook mooi! Ook een heel project, lijkt mij! Mooie dingen allemaal en heerlijk bezig zijn daar gaat het toch om! Een heel fijn weekeinde en groetjes Marijke.

KarinsArtScrap zei

wat super mooi allemaal Ellen je bent flink creatief geweest

gr karin

Scraptastisch zei

Je bent lekker veelzijdig bezig Ellen en het ziet er subliem uit allemaal! Je deken wordt ook prachtig, geniet maar van alles wat je doet er is niets fijner dan creatief bezig zijn! Fijne weekend verder en groetjes van Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kleurplaat zo mooi hoe de kleuren combineren met elkaar
je stippenborden vind ik ook mooi geworden zou het zelf niet gauw doen is niet mijn ding je brei werk is ook mooi geworden.
je bent lekker bezig zo te zien heerlijk toch om een hobby te hebben
groetjes ellen

Wilma de Korte zei

Jeetje Ellen, wat een creativiteit! Gave projecten allemaal :-)
Heerlijk om zo bezig te zijn!

Anoniem zei

Prachtig allemaal!!! We hebben echt tijd te kort en handen te weinig :D

x
Diana

Helen zei

Ha bezig bijtje :-) ik vind je kleurplaat errug mooi geworden. Je stipprojecten zijn keileuk geworden (ik moet nog steeds beginnen :-( maar ja druk met andere dingen). Ook je deken vind ik super. Liefs xxxx

Aartje zei

Wat leuk zo'n gevarieerde blogpost. Ik vind je kleurwerk heel mooi net als je stippenwerk.
Het haakwerk ligt hier al een tijdje stil al heeft mijn puberzoon wel een verzoek om een lekker kleed voor op de bank waar hij weer helemaal onder past.
Groeten, Aartje
P.s. Ik ben je blog gaan volgen en zag dat je dat inmiddels ook bij mij doet. Leuk!