Pagina's

Pagina's

donderdag 21 februari 2019

Week 8 - 52 Weeks to Christmas


Voor mijn kaartje van deze week viel mijn keuze op dit lieve plaatje. Het past mooi in dit frame van Joy! dat ik heb gestanst en een keer heb omgetrokken zodat je een mooie achtergrond krijgt.
Het DP is een krijgertje van mijn dinnetje Helen, zo lief!
De tekst en her en der wat sneeuw maken dit kaartje wat mij betreft compleet.


Op naar week 9!

Intussen geniet ik van een heerlijk weekje vrij: alles lekker rustig aan, beetje breien, freubelen, lezen en vooruit, ook wat huishoudelijke klusjes.

Challenges: 
52 Weeks to Christmas - week 9
CHNC - #425
Merry Little Christmas Challenge - #7 Anything Christmas Goes (2)

groetjes, Ellen

15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

mooie kerstkaart, heerlijk die echte kerstkleuren.
lekker zo'n weekje vrij, en ook nog aan de poets geweest, geeft vast een goed gevoel...

liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Prachtig Ellen. Lief plaatje!
Groetjes,
Jantine

Epie zei

Prachtig Kaartje Ellen ,lief plaatje in een mooi frame gezet
Fijne dag hoor van Epie DT52WTC

Enny zei

Een prachtige kaart, mooi papier en mallen, en zo'n leuke poes ! Geniet van je vrije week ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een leuk plaatje met die mooie poes en kerstbloemen! Je papier past er mooi bij! Een mooie kaart dus!Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Ben ook nog volger bij je geworden! groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Ellen. Lief die poes zo mooi "ingelijst". Het dessinpapier vind ik erg mooi, kerstkleurtjes gecombineerd met kraft.
Geniet van je vrije week maar als ik het zo lees komt dat zeker goed..
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Mooi kaartje met die lieve poes. Het frame is ook erg mooi.
Geniet nog van je weekje vrij!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart, leuke poezeplaatje, en dat kraftpapier met de bloemen op vind ik prachtig!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Gina zei

Lief kaartje met de poes ! Geniet van je vrije week! Groetjes, Gina

Elle-Jeanne zei

Echt een kerstkaart, grappige met de poes de brievenbus.
Leuk gedaan.
Groetjes, Elle-jeanne

Colien zei

Wat een mooi kerstkaartje, leuk dat poezenplaatje!
grtz Colien {52WTC}

!neke zei

Mooie kaart Ellen !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Catie Cuddles zei

Lovely card. Love the kraft in combination with the papers.
Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge. Happy crafting! Catherine x DT

Rosina zei

Heel lief kerstkaartje met dat schattige poesje erop Ellen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit geworden ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x