Pagina's

Pagina's

zondag 9 december 2018

.... and a happy always

Gisteren maakte ik nog wat laatste kerstkaarten en wilde hier niet te veel tijd aan besteden.

Vorige week was ik met een vriendin in Leiden en kwam daar terecht bij PLUUM, een superleuke 'dat wil ik allemaal meenemen' winkel. En zoals het dan vaak gaat, loop ik met lege handen de winkel uit omdat ik niet kan kiezen. Maar...ze hadden zulke leuke stempeltjes, die wilde ik echt niet laten liggen.



Ik koos o.a. deze stempeltjes met een takje en een besje, perfect voor een snellere kerstkaart.
Ik tekende eerst een cirkel en stempelde daarna rondom met het takje en maakte het af met de besjes.
Een tekst hoort er natuurlijk ook bij, deze komt uit de set Happy Holidays van MD.

Het weer is weer prut vandaag, dus ik ga de kerstversiering maar eens van zolder halen.
Gezellige dag en tot de volgende keer.

Challenges:
CAS on Friday - Make a Christmas card
Crafty Calendar - It's Christmas Time


groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Crealientje zei

Leuke snelle kaart!
Schattige stempeltjes. Hier ook met de Kerstversiering aan de gang geweest. Alles klaar!
Maar goed dat het weer minder is, des te gezelliger binnen:)
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

KarinsArtScrap zei

mooie stempeltjes en kaart Ellen
Gr Karin

Beverley zei

Gorgeous card. Thanks for joining in our 'It's Christmas Time' challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x